KEBAHAGIAAN YANG AKU SUKAR UNTUK RASA

assalamualaikum. lama benar saya x buka blog saya. almaklumlah sibuk dengan study n benda2 lain.
. 2 3 hari ini saya rasa macam ada kemuskilan terhadap diri saya, iaitu perasaan saya. dalam kelas saya 2 laki cuma 2 orang almaklumlah kelas atas. saya selalu minta tunjuk ajar dari kaum hawa. gadis nie sudah lama saya kenal sejak tingkatan 2 lgi kami skelas. tapi slalunya kami gaduh( bukan gduh cam mush n bkan gaduh manja) pada masa 2 saya tiada apa2 feeling kat dya. tapi perasaan ini timbul masa kami study hard SPM. tapi saya tidak hiraukan sangat sbb nak exam. sejak melangkah form 6 saya slalu rapat dgn dya disbbkan kaum adam ada 2 org. sya selalu menghabiskan masa terluang untuk ulangkaji @ borak2 dengan dya. saya selalu sembunyikan perasaan ini dengan gaduh kecil dngn dya kiranya hampir kpada gaduh manjalah. adakah hati saya sudah terpaut pada dya?. kalau ada org yang borak n nampak mesra sikit saya akan pergi menyibuk xkira hias kelas ker wak kerja ker ape ker, mesti saya pergi menyibuk sama. adakh saya cemburu? jika benar hati saya terpaut pada dya saya tidak berani untuk menyatakan kerna jikalau bergaduh memang susah untuk ada hrapn untuk jernihkan balik.tetapi kalau sahbat, jika bergaduh air yang keruh 2 cepat hilang akibat arus kejernihan mengalir laju.. saya mengaku saya x pernah jatuh cinta disebbkan beberapa faktor( x bleh beritahu) tapi kalau dya 2 benar saya cinta sya harap dya menjadi peneman dalam rumahtangga yang akan datang.. walaupn saya tidak ungkapkn harap dya tahu cara saya layan dya ambil hati dya.. I HOPE SHE HAPPY IF SHE KNOW WHICH I LOVE SHE.

                                                                                                       dya adalah secret....